Call center munkatárs

A Groupama Biztosító közel 1,3 millió ügyfelével, teljes körű biztosítási kínálatával a hazai biztosítási piac egyik legjelentősebb szereplője. 130 fiókján és 1000 fős üzletkötői hálózatán kívül online, a GroupamaDirekten, az OTP Bank 360 fiókjában, valamint 450 alkuszpartnerén keresztül teszi elérhetővé szolgáltatásait. A Groupama Biztosító számára a legnagyobb érték ügyfelei bizalma. A biztosítótársaság tevékenységét a befektetési és a gépjármű-biztosítási területen 6 kategóriagyőzelemmel díjazta 2016-ban a MoneyMoon. A 100 éves múltú Groupama Csoportnak munkáltatóként a 32 600 alkalmazottja van világszerte, hazánkban pedig 2000 kolléga dolgozik a biztosítótársaságnál.

Milyen feladatokra számíthatsz nálunk?

  • A beérkező ügyfélhívások fogadása mellett kimenő kampányok lebonyolításában is számítunk Rád.
  • Hívások során a termékek és szolgáltatások iránti igény felmérése, értékesítése,
  • ügyfélpanaszok kezelése és rögzítése,
  • az ügyfelek teljes körű tájékoztatása a meglévő szerződéseikkel kapcsolatban,
  • ügyféladatok rögzítése a vállalati rendszerekben és
  • a hívásokkal kapcsolatos adminisztráció ellátása is főbb feladataid közé tartozna.

Jelentkezz hozzánk, ha...

  • Ügyfélközpontú a gondolkodásmódod és pozitív a hozzáállásod,
  • gördülékenyen és meggyőzően kommunikálsz,
  • rugalmas vagy a beosztást illetően – nem okoz gondot a délelőtti/délutáni munkavégzés sem,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel,
  • szeretsz csapatban dolgozni.

Ezen felül előnyt jelenthet, ha...

  • Dolgoztál már korábban ügyfélszolgálaton és/vagy értékesítésben,
  • nem ijedsz meg az angol nyelv használatától,
  • felsőfokú végzettséggel rendelkezel, vagy éppen folyamatban van annak megszerzése.

Miért csatlakozz hozzánk? Mert…

  • egy dinamikus, teljesítmény-orientált fiatalos csapat részese lehetsz,
  • nálunk mindig számíthatsz a vezetők szakmai támogatására,
  • juttatási csomagunk számos vonzó elemet tartalmaz:
  • alapfizetés, minőséget ösztönző, értékesítést ösztönző teljesítménybér, cafetéria,
  • egy stabil, nemzetközileg elismert cég biztonságot nyújt,
  • mi pályakezdők jelentkezésének is örülünk
  • és első körben akár Skypeon is beszélgethetünk!

Állás adatai

Állás azonosító: 1072
Pozíció pontos megnevezés: Call center munkatárs
Munkavégzés helye: Budapest
Szervezeti egység: Szolgáltatási szakterület
Szerződés típusa: Határozatlan idejű munkaszerződés
Napi munkaidő: Teljes munkaidő
Jelentkezési határidő: 2017.11.12.
Ossza meg vagy mentse el a kedvencei közé ezt az állást: Call center munkatárs

A Groupama Biztosító a Groupama Csoport tagja, amely biztosítási, banki és pénzügyi szolgáltatóként mintegy 13 millió ügyfele és tagja bizalmát élvezi világszerte.